Dashboard | +Follow
♥Story From Heart♥
Weppy XD
Tuesday 25 December 2012 • 20:49 • 0 Besos

Assalamualaikum and hai XD *lambai Tangan* hihi . semua sihat ? Hm ya anis kad sini sihat sihat alhamdulillah je :) Lamakan tak update the new entries . Hmm mmg lama pun sebab busy sikit.Tak sihat pun kadang-2 tuh . hehe :) so harini nak creita pasal " Weppy " opssyyy weepy tuh mean HAPPY lahh :) hihi . '

23.12.2012 
Okayy ! tairkh tuh anis pergi key ell.Pergi kenduri dekad putrajaya. pusing-2 kl lahh jengjalan . HUH.penatnyew. Dahlah naik bus. kalau naik kete pun best jugakk kan :) Sampai kl pukol 5.30 pagi macam tu lahh then mandi mandi solat subuh gerak pergi muzium sampai pukol 9 pergi breakfast dulu ^_^ then pergi masjid india pula pergi beli barang jup.Shopping. Heeokey dah dah jangan cerita panjang panjang .. Destinasi last pergi ICT woahhh dah banyak berubah dari dulu :) Semakan big big lahh . Time hujan memang best pun jalan jalan kan saqa :) sekiann.. tetiba* :D 

25.12.2012
wala wala me inda houseeeeeeeeeeeee xD 
Oke 25 kemarin kan ? So happy krismas buad yang mana sambut lah :") 
Oke kemarin going to Alor star. hehe . Ya Allah ! happy sangat sangat dapad keluaq hang dengan kawan-kawan saya intan , wan & mira thank you sayang sayangku sekelian :) Then pergi beli mekdi makan makan, jalan jalan , gelak , senyum . Paling lawak kena tinggal bus dan sanggup jalan kaki depan trafic light sebab nak naik bus jugak . Thanks god sebab bagi bus dekat kami ;) hihi ^^ pergi watson beli gift dekad adi ^^ aku rasa lega boleh bagi barrang yang aku nak bagi dekad adi . sanggup pula aku balut hadiah tubh dekat mekdi . Semua orang tgok . mesti diaorang cakap aku nie " OVER ' kan ? aku sanggup buad apa jea oke ? Tapi ....
Kenapa aku dapad rasa yg adi takboleh terima aku ? Hmm . Ya Allah ! masa aku jumpa dia aku jadi lain sgt . hmm. kenapa dia jalan cepad sangat ? Dia malu eyh jalan dengan aku ? Ouh kayy takpe :") aku tak kisah janji aku puas dapad jumpa dia walaupun beberapa minid . Nnnti kalau nak meet tanaklah dalan mall kesian dia . dia malu jalan dengan aku nnti orang nampak pula kan :) maafkan saya okey ? Saya janji takkan jumpa awak dekad mall lagi :) Saya harap awak terimalah hadiah saya yang tak seberapa tuh. Saya nak awak tahu yg saya sedia menerima awak seadanya :) Walaupun saya tahu awak mesti tak dapad terima saya ^_^ Alhamdulillah dapat juga meet adi kemarin :) Terima kasih awak sebab datang :] kalau awak tak dapad terima saya awak bagitahu yea ? saya paham awak . saya sedar saya siapa . Yaa hati saya kuad kata macamtu :'( 
semalam pun awak tak text saya , saya tunggu awak tauu ^^ mungkin dah tidor kod kan ? Takpe sayangg saya tak kisah pun.. okelayy. setakat nih je yg dapad aniss typing ^^ anis nak buad kejee . Assalamualaikum ...


                                                    Aniss Atikah.

Hello Girls :)
Welcome!


Hola, Thank you for viewing . Muahh :*



Dear Boyfriend ♥
NEVER STOP THINKING OF YOU


2014 our memories :D SALAHUDDIN AHMAD His mine ! Please don't take him from me :'( i really love him so much. You're everything for me bie the most important i wanna said thanks because make me smile evryday and make me laugh everyday. I happy with you now and i hope our relationhip will last for ever and ever bie. I really HOPE > Amin.

Ala kisah silam


Créditos
No lo borres!


Skin by : Kitty's Place
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Kitty's Place
Linkies code : Mary Loveless