Dashboard | +Follow
♥Story From Heart♥
Semakin tua...
Saturday 1 December 2012 • 06:45 • 0 Besos

Assalamualaikum saudara saudari islam ku :) 
Okayy saya tau da lama saya tak update blog nie , bukan takda hati nak buat entries baru tapi kepala otak nie tetiba pulak lupa emel blogger . Haha . alahai ... 
so tadi cuba cuba cuba dan cuba alhamdulillah dah boleh bukak . Woahh rindu gilaaa nak menaiping kisah-2 yg jadi sebelum nie . Seeing lahh tittle tuh " semakin tua " 
Hewhew umo nie berjalan macam jam masa tapi tak study tak lagi . Hurmm :( sabar jelahh  okelahh tanpa menlengahkan masa mehh kita cerita cerita yeaa :* 

Alhamdulillah syukur kepada Allah yang maha kuasa masih hidup kan nyawa saya di atas dunia yang penuh dengan keindahan , Allah sedarkan kita hari ke hari sebab kita nie banyak dosa :( Allah nak kita insaf dengan segera . SubhannaAllah . 23.11.1994 until now 01.12.2012  Allah masih hidupkan aku . 
DTerima kasih ya Allah . Genap sudah usia ku 18 tahun dengan ibu bapa , family kawan , boyfriend . kami masih bersama ... 
Thank you so muchh pada yg wish speacialy to my friend and mr.kuruss saya tuu . 
tepat pukol 12 dia dah wishh . HEHEH . thanks sayangg :* i love you lahh .

aku harap tuhan panjangkan umo , kabulkan doa aku untuk aku tunaikan segala kewajipan yang aku ada . InsyaAllah sempat ! Niat dengan mr.kuruss saya tuh banyak lagi :'D 
Jangan risau ye sayangg . Terima kasih bapak belikan kek untuk kakak <3 
Walaupun kek tuh macam budak berusia 8tahun tapi CUTEEE macam tuannya . Hehe .Angry bird gitu lahaii :P 

Ohhh yeahh one more before forget ...
Happy birthday to adikku sayangg Muhammad afif azizi 
Yang ke 14 tahun  Makin tua hg nie ,. tapiiiii .. hmm .. 
Even kami nie suka gadoh aku tetap sayang hang lahhh benggong :* 
Belajor rajin-2 naaa jangan main main tauu , Ingat pesan arwah wan , pesan ibu , cik bapak and all :) Aku tetap doakan yg terbaik untuk hg jj :* AMIN . oppss kebetulan pulak hari jadi kami nie sama . Hahaha . ramai yg tanya macam boleh sama . HAHA . pi lah tanya mak kami nuu :P Allah dah tetapkan untuk kami lahh sayang sayang ku :P so terima jalah . Hehehe .

cerita pasal hadiah . Tanak ahh ceritaaa ! takdak mood . acehh :( sentap pulakk . HAHAHA .nothing to said okayyy :D ehh tetiba mata ni ngantok . RINDU mr kuruss saya lahh :* 
ASSALAMUALAIKUM....


Hello Girls :)
Welcome!


Hola, Thank you for viewing . Muahh :*



Dear Boyfriend ♥
NEVER STOP THINKING OF YOU


2014 our memories :D SALAHUDDIN AHMAD His mine ! Please don't take him from me :'( i really love him so much. You're everything for me bie the most important i wanna said thanks because make me smile evryday and make me laugh everyday. I happy with you now and i hope our relationhip will last for ever and ever bie. I really HOPE > Amin.

Ala kisah silam


Créditos
No lo borres!


Skin by : Kitty's Place
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Kitty's Place
Linkies code : Mary Loveless