Dashboard | +Follow
♥Story From Heart♥
Happy new yar 2013
Thursday 3 January 2013 • 23:37 • 0 Besos

Assalamualaikum :) and holoooooooooooooooooo xD

Happy new year !! *jerit sambil lompat
guys :) So azam baru you all apakah? Alala kongsing lah sikit.Boleh comment kan kat bawah tu? Hm anis ? Hahaha,Azam baru nak blaja sunguh-2 , nak capai cita cita and tanak stay kedah tapi nnti rindu pula dekad famili, friend and speacially IBU & BAPAK & ADIK-2 :) 
Alahh janganlah tanya boyfriend :P kita single lah wahai sayangsayangku :DD 
Yelah ramai tak percaya yang anis single kan kan? Well ! My ans is "tiada jodoh" No i mean jodoh tak panjang.Anis still ada jodoh but not real him.Maybee one day jodoh anis is "Encik Husband" 
Alahh dia pun nanti akan jumpa jugak wife dia kan? So anis doakan dia yang terbaik :) Walaupun dia dah tanak kawan dengan anis but it's okay anis boleh terima hakikat yg dia dah benci anis sangat-2 :) Bukan apa , dia memang dah takboleh terima anis even "KAWAN" sekali pun and ramai yg tanya kenapa dai takboleh terima anis ? Hee ! okelah ikut firasat anis , hati , jantung , hempedu semua dia takboleh terima anis sebab anis huduh :) tak cantik sebab tu dia takboleh terima anis :) Hehehehe . Alahh memang pun . anis pun mmg tak layak untuk dia kan? His so handsome *taktipuK* hahaha. His so cleaver ^_^ so untunglah sesiapa yg dapad dia :) Insya Allah anis boleh terima hakikat yg dia mmg tiada jodoh dengan anis . Ya ya anis mengaku anis mmg sayang dia tahap dewa :) Fisrt dia tinggal anis , anis mat-2 ingat dia nak buad assigment sebab malam tu dia cakap nak buad assigment , You all tahu anis tunggu dia sampai pukol 3.00 PAGI . whatthedark xD Anis tunggu dia call , dia text but satu text 1 call 1 miss call pun TIADA, saat tu hanya yang memahami perasaan nih hanya ALLAH YANG MAHA KUASA :'( Ya allah ! apa salah aku dekad dia , his alway text me and remember me "bb jangan tinggal b eh " see what that text ? Hihi ^^ itu hanya gurauan maybe ? Saat tu kan kalau lah Allah tu boleh bagitahu umatnya dengan bisikan suara aku dah minta tolong Allah untuk bagitahu dia yang ANISS MISS HIS SO MUCH :) tapi apakan daya dia dah memang tak ambel peduli tentang anis :'( 
Aniss harap sgt perfume yg anis bagi tu dia buang atau bagi dekad someone else. Bukan anis taknak bagi dia simpan tapi itu bukan hak dia lagi. You all tahu anis pergi watson or gurdian pun tak ingat lah but i think watson maybee , Oke beli perfume tuh around RM23 or RM25 like that lah , Time tu aniss bawak RM70 :) hahaha , but it"s okay anis nak sgt bagi 1BENDA yg boleh buad kenangan :) maybe perfume tu tapi TAK :'( then anis pergi kedai yg jual barang-2 mainan , koleksi remaja beli pembalut hadiah then pergi McD NAK BALUT HADIAH . YA allah gunting pulak takda :P hahahaha. so lipat la sampai nmpk line senang sikitkan koyak ? Hihi ^^ naseb salotep bawak . Hahaha, Ramai gila org usha :P tapi langsung anis tak kesah :)) 

Bukannya anis nak buad cerita or apa , just nak luahkan apa yg anis rasa :)
Adi... anis tak marah lah if awk ada org lain , tanak anis atau apapa pun lahh , TAPI tolong terus terang yg adi mmg tanak dekad anis. tak susah , susah payah anis tunggu adi . jangan tanya air mata anis ni banyak mana mengalir , tanyalah ALLAH yg maha mengetahui atas segala yg kita lakukan :'( anis tak marah tapi anis SEDIH :( anis penat penat dan PENAT sgt menagis , pikir pasal awak ^_^ kenapa buad macam nie. 
astaghfirullah sedihnya YA ALLAH . dengan nama Allah anis sayang dia sgt sgt :'(
anis tak sanggup kehilangan dia . Sumpah tak sanggup . walaupun hati ni tengah nak lupakan adi tapi tetap takboleh :'( tiap-2 hari anis tgk gmbr , baca meseg tapi hanya peneman waktu itu hanya AIR MATA , HANYA AIR MATA AZDI ! kalau awak dapad balik pembalasan dari tuhan macam saya sekarang , saya nak awak banyak bersabar.kuadkan semangat , saya bukan minta doa apa apa tentang awak dlm kejahatan tapi saya tahu allah tu akan balas setiap langkah laku perbuatan manusia :'( saya dah cinta awak , tolonglah.... kalau tanak terima saya sebagai gf tapi terima lah saya untuk berkawan , dari kawan saya boleh tanya khabai baik awak . 
Saya taktahu siapa yg teman awak tiap-2 malam sebab awk susah tydor . Saya nak pergi mana mana saya rasa lain sebab tak bagitahu sapa sapa ;'( menaip ni pun hanya dengan air mata . 

Ya Allah ya tuhanku ,andai ini bukan takdir jodohku , aku mohon padamu agar kau lindungilah azdi asha dengan tenang , jauhilah segala bala petakan terhadap dirinya.Kau murahkanlah rezekinya , panjangkan umo kawanku ya Allah.Kau temukan wanita solehah kepadanya YA ALLAH , dia seorang yang baik. Kau tempatkan lah dia di dalam orang baik baik didunia ini ya Allah , aku redha atas pemergian dia kepada wanita lain YA ALLAH.Kau permudahkanlah segala urusan dia di dunia ini Ya Allah. aminyarabbalamin ..

pesanan untuk awak :) Nak balik a.s nnti balik elok-2 tau , keluar mlm jgn balik lewat, tydor pun jgn lewad , bgun pun jgn lewat :D hihi .Duduk U baik baik , blajor elok-2 oke saya tak marah awak pun tauu :) saya dah jadi saudara islam awak sekarang , Jangan risau , saya tak ganggu awak dah okey :) Maafkanlah segala pervbuatan salah silap saya selama 4bulan kita bersama :) saya maafkan segala perbuatan awak . 

maaf lah kalau awk tak suka saya post mcm nie :)

SELAMAT BERBAHAGIA AZDI ASHA BIN MASHAR . amin :) 

Hello Girls :)
Welcome!


Hola, Thank you for viewing . Muahh :*



Dear Boyfriend ♥
NEVER STOP THINKING OF YOU


2014 our memories :D SALAHUDDIN AHMAD His mine ! Please don't take him from me :'( i really love him so much. You're everything for me bie the most important i wanna said thanks because make me smile evryday and make me laugh everyday. I happy with you now and i hope our relationhip will last for ever and ever bie. I really HOPE > Amin.

Ala kisah silam


Créditos
No lo borres!


Skin by : Kitty's Place
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Kitty's Place
Linkies code : Mary Loveless